"Tygodnik Powszechny" z bezpłatną dostawą do paczkomatów InPost. Nawiązano współpracę

W ramach usługi czytelnicy zapłacą jedynie za "Tygodnik Powszechny", a dostawa będzie darmowa (fot. materiały prasowe)
"Tygodnik Powszechny" nawiązał współpracę z InPost i uruchamia dystrybucję papierowego wydania przez sieć paczkomatów.
"We współpracy z InPost, dzięki sieci urządzeń Paczkomat, »Tygodnik Powszechny« przywraca możliwość zakupu tam, gdzie zniknęły tradycyjne punkty sprzedaży" – komentuje Piotr Mucharski, redaktor naczelny "Tygodnika Powszechnego".
Czytaj też: Tygodnik "NIE" uruchomi płatny serwis internetowy. "Bardzo poważna zmiana"
W ramach usługi czytelnicy zapłacą jedynie za "Tygodnik Powszechny", a dostawa będzie darmowa. Ponadto kupujący otrzyma dostęp do serwisu Tygodnikpowszechny.pl za 1 zł i specjalnych odcinków podcastu tygodnika.
Współpraca z InPost to jeden z kilku strategicznych projektów, które rozwija Tygodnik Powszechny po pozyskaniu inwestora funduszu Vesper Investment, którego właścicielem jest Grzegorz Błażewicz, przedsiębiorca z Krakowa, założyciel platformy marketingowej Salesmanago.
Sieć InPost liczy ponad 25 tys. paczkomatów w Polsce.
Czytaj też: Ryszard Pieńkowski szuka prezesa dla Infor PL. Praca w "intrygującym środowisku"
(KOZ, 19.03.2025)
