Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 19, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" z bezpłatną dostawą do paczkomatów InPost. Nawiązano współpracę

W ramach usługi czytelnicy zapłacą jedynie za "Tygodnik Powszechny", a dostawa będzie darmowa (fot. materiały prasowe)

"Tygodnik Powszechny" nawiązał współpracę z InPost i uruchamia dystrybucję papierowego wydania przez sieć paczkomatów.

"We współpracy z InPost, dzięki sieci urządzeń Paczkomat, »Tygodnik Powszechny« przywraca możliwość zakupu tam, gdzie zniknęły tradycyjne punkty sprzedaży" – komentuje Piotr Mucharski, redaktor naczelny "Tygodnika Powszechnego".

Czytaj też: Tygodnik "NIE" uruchomi płatny serwis internetowy. "Bardzo poważna zmiana"

W ramach usługi czytelnicy zapłacą jedynie za "Tygodnik Powszechny", a dostawa będzie darmowa. Ponadto kupujący otrzyma dostęp do serwisu Tygodnikpowszechny.pl za 1 zł i specjalnych odcinków podcastu tygodnika.

Współpraca z InPost to jeden z kilku strategicznych projektów, które rozwija Tygodnik Powszechny po pozyskaniu inwestora funduszu Vesper Investment, którego właścicielem jest Grzegorz Błażewicz, przedsiębiorca z Krakowa, założyciel platformy marketingowej Salesmanago.

Sieć InPost liczy ponad 25 tys. paczkomatów w Polsce.

Czytaj też: Ryszard Pieńkowski szuka prezesa dla Infor PL. Praca w "intrygującym środowisku"

(KOZ, 19.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.